“ Όταν υπάρχουν κόμματα και φορείς,που υπονομεύουν στην πράξη τους την Ελλάδα,πως θα μπορούσες εσύ να χαρακτηρίσεις τις πράξεις τους,όταν αρέσκονται την εκτροπή αυτή,να την ονομάζουν πολιτική ή κριτική στάση;”
Δεν θυμάμαι στο παρελθόν,παρόμοια περίπτωση διακυβέρνησης της χώρας από ένα κόμμα,που να μην είχε μόνο απέναντί του, τα προβλήματα που το αποχωρών, από την εξουσία,κόμμα δημιούργησε και που οι πολίτες γιαυτό,το καταδίκασαν με την ψήφο τους,αλλά από την θέση της αξιωματικής αντιπολίτευσης εξαιτίας των λαθών της , βρέθηκε,να πετροβολά καθημερινά την Κυβέρνηση για να μην διορθώσει τα λάθη που εκείνη δημιούργησε και να μη φανεί η δική της αμετροέπεια και αδυναμία. Δεν ξανάγινε ποτέ κάτι παρόμοιο.Δεν λέμε πως δεν γίνονται λάθη και πως είναι όλα τέλεια ,αλλά ποτέ άλλοτε μια Κυβέρνηση δεν βρέθηκε σε θέση, σαν της σημερινής.O τρόπος της μάλιστα να αντιπολιτεύεται τόσο αρνητικά και χωρίς βάση την Κυβέρνηση,κάνει τον άλλον και τον Τσίπρα να μην συμπαθεί να τον συμπαθήσει.Ιδιαίτερα μάλιστα μετά την ανάληψη της προεδρίας του κόμματος από το σημερινό αρχηγό της ,όταν έχει βαλθεί να πυροβολεί από την πρώτη μέρα την χώρα που λέγεται Ελλάδα,για να πείσει πως το κόμμα που κυβερνά,είναι ίδιο και απαράλλακτο με το δικό του στην βρωμιά,στην μπόχα και την αναγούλα που αναδύουν σκάνδαλα όπως της Siemens και της Novartis και έχει ταυτιστεί με αυτό.Συνήθως τις προηγούμενες τεραετίες,η όποια αλλαγή (με εξαίρεση εκείνη του ΠΑΣΟΚ,το 81,που όλοι θυμούνται πως αντιμετωπίστηκε τότε,σαν μπαμπούλας) γινόταν με ένα πνεύμα ,αρχικά ,αποδοχής της ήττας ,λόγο λαθεμένων επιλογών κατά την διακυβέρνηση του και ακολούθως προσπαθούσε να μας πείσει ,πως έχει αλλάξει και ότι τα καταφέρνει καλύτερα πλέον ,ζητώντας ξανά την ψήφο των πολιτών.Ποτέ δεν ξανάγινε ένα κόμμα ,όπως εκείνο που οδήγησε την χώρα,στην χρεωκοπία των Μνημονίων εξαιτίας των μιζών,όχι μόνο να μην αναλαμβάνει την ευθύνη των πεπραγμένων του,αλλά να προσπαθεί συστηματικά να το παίζει αδιάφορο και αμέτοχο ,απέναντι στους πολίτες,μπας και μπορέσει να μεταθέσει την ευθύνη των δικών του λαθών,σε άλλους.Εδώ οι γιατροί σηκώνουν τα χέρια ψηλά.Αυτό που ζούμε δεν έχει προηγούμενο από όπου κι αν το πιάσεις. Από τα Μνημόνια,τα Εθνικά θέματα με τα Σκόπια ή με την Τουρκία.Από πού; Εκείνο που σε όλα τα θέματα κυριαρχεί δεν είναι η ευθύνη της κριτικής για να γίνουν οι άλλοι καλύτεροι,αλλά το δράμα της απώλειας της εξουσίας, που ντε και καλά ,πρέπει να γίνει και δικό μας δράμα.Η συμπεριφορά τους θυμίζει ένα κακό καθεστώς,που ενώ διέσυρε την Ελλάδα,για χρόνια πολλά, όταν ήρθε η ώρα να αποχωρήσει επειδή το αποφάσισαν οι Πολίτες,δεν λέει να το κάνει,επειδή πιστεύει ακόμη πως η χώρα, αποτέλεσε δικό τους τσιφλίκι από παλιά.Απειλεί καθημερινά και εκβιάζει τους πολίτες,πως επειδή οι επιστρατευμένες δημοσκοπήσεις τους,τους δίνουν ποσοστά.....δημοψηφίσματος,πιστεύουν πως μπορούν να επανακάμψουν στο έργο της ισοπέδωσης της χώρας.Υποτιμούν, ως συνήθως ,καθημερινά τους πολίτες θεωρώντας τους ηλίθιους και πως διαθέτουν μνήμη χρυσόψαρου πιστεύοντας ,πως θα τους ξανά επιλέξουν. Δείχνουν πως δεν θέλουν να θυμούνται την καταστροφή που προξένησαν οι ίδιοι και άντε καλά αυτοί,θεωρούν πως θα πάψουν να το θυμούνται οι πολίτες.Η αλήθεια είναι πως η αισιοδοξία ποτέ δεν έβλαψε.Υπάρχουν όμως και φορείς,που λειτουργούν σε έναν παράλληλο δρόμο της απαξίωσης της χώρας όπως ήταν οι οι παλαιότερες αποφάσεις του ΚΑΣ (Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο) που με τις περίεργες αποφάσεις του,προσπαθούσε να φρενάρει, τις πρωτοβουλίες της Ελληνικής Κυβέρνησης,να αναδείξει την χώρα σε σημαντικό προορισμό διεθνών παραγωγών του Κινηματογράφου και της Τηλεόρασης.Το όχι ,τότε,του ΚΑΣ ,επί της ουσίας,παρά την αληθοφάνεια των επιχειρημάτων του, να μή παραχωρηθεί ο Αρχαιολογικός χώρος του Σούνιο,στο BBC,για τα γυρίσματα της τηλεοπτικής σειράς , “The little drummer girl”,που σκηνοθετούσε ο γνωστός Παρκ Τσάν Γούκ,δεν θα δημιουργούσε έντονους προβληματισμούς,εάν προηγούμενα δεν είχαν παραχωρήσει τον χώρο σε παραγωγές μόδας ,στους κο Βασίλειο Κωστέτσο και την κα Μαρέβα Γκαμπρόβσκι,άλλοι χώροι Αρχαιολογικού ενδιαφέροντος. Το γεγονός που δημιούργησε τότε, συνειρμούς σκοπιμότητας,ήταν το timing της απορριπτικής απόφασης του ΚΑΣ,που έγινε μόλις 24ώρες μετά την παρουσίαση του Υπουργού Ψηφιακής Πολιτικής κου Νίκου Παππά και του κου Λευτέρη Κέρτσου,για fast track νομοθεσία,που θα επέτρεπε ,την παραγωγή ξένων Κινηματογραφικών Ταινιών στην Ελλάδα.Εάν μάλιστα θυμηθούμε πως σε παλαιότερο ταξείδι του πρωθυπουργού στην Ουάσιγκτον ,είχε επισκεφθεί ο κος Τσίπρας με τους κους Παππά-Κέρτσο,μεγάλα Studios των ΗΠΑ,κύρια για να μετατραπεί η Ελλάδα,σε μεγάλο κινηματογραφικό πλατό του Πλανήτη,μπορούμε να αντιληφθούμε το διακύβευμα,εξαιτίας ,τότε,μιας τόσο βιαστικής και αψυχολόγητης απόφασης,από το ΚΑΣ.
Δεν θυμάμαι στο παρελθόν,παρόμοια περίπτωση διακυβέρνησης της χώρας από ένα κόμμα,που να μην είχε μόνο απέναντί του, τα προβλήματα που το αποχωρών, από την εξουσία,κόμμα δημιούργησε και που οι πολίτες γιαυτό,το καταδίκασαν με την ψήφο τους,αλλά από την θέση της αξιωματικής αντιπολίτευσης εξαιτίας των λαθών της , βρέθηκε,να πετροβολά καθημερινά την Κυβέρνηση για να μην διορθώσει τα λάθη που εκείνη δημιούργησε και να μη φανεί η δική της αμετροέπεια και αδυναμία. Δεν ξανάγινε ποτέ κάτι παρόμοιο.Δεν λέμε πως δεν γίνονται λάθη και πως είναι όλα τέλεια ,αλλά ποτέ άλλοτε μια Κυβέρνηση δεν βρέθηκε σε θέση, σαν της σημερινής.O τρόπος της μάλιστα να αντιπολιτεύεται τόσο αρνητικά και χωρίς βάση την Κυβέρνηση,κάνει τον άλλον και τον Τσίπρα να μην συμπαθεί να τον συμπαθήσει.Ιδιαίτερα μάλιστα μετά την ανάληψη της προεδρίας του κόμματος από το σημερινό αρχηγό της ,όταν έχει βαλθεί να πυροβολεί από την πρώτη μέρα την χώρα που λέγεται Ελλάδα,για να πείσει πως το κόμμα που κυβερνά,είναι ίδιο και απαράλλακτο με το δικό του στην βρωμιά,στην μπόχα και την αναγούλα που αναδύουν σκάνδαλα όπως της Siemens και της Novartis και έχει ταυτιστεί με αυτό.Συνήθως τις προηγούμενες τεραετίες,η όποια αλλαγή (με εξαίρεση εκείνη του ΠΑΣΟΚ,το 81,που όλοι θυμούνται πως αντιμετωπίστηκε τότε,σαν μπαμπούλας) γινόταν με ένα πνεύμα ,αρχικά ,αποδοχής της ήττας ,λόγο λαθεμένων επιλογών κατά την διακυβέρνηση του και ακολούθως προσπαθούσε να μας πείσει ,πως έχει αλλάξει και ότι τα καταφέρνει καλύτερα πλέον ,ζητώντας ξανά την ψήφο των πολιτών.Ποτέ δεν ξανάγινε ένα κόμμα ,όπως εκείνο που οδήγησε την χώρα,στην χρεωκοπία των Μνημονίων εξαιτίας των μιζών,όχι μόνο να μην αναλαμβάνει την ευθύνη των πεπραγμένων του,αλλά να προσπαθεί συστηματικά να το παίζει αδιάφορο και αμέτοχο ,απέναντι στους πολίτες,μπας και μπορέσει να μεταθέσει την ευθύνη των δικών του λαθών,σε άλλους.Εδώ οι γιατροί σηκώνουν τα χέρια ψηλά.Αυτό που ζούμε δεν έχει προηγούμενο από όπου κι αν το πιάσεις. Από τα Μνημόνια,τα Εθνικά θέματα με τα Σκόπια ή με την Τουρκία.Από πού; Εκείνο που σε όλα τα θέματα κυριαρχεί δεν είναι η ευθύνη της κριτικής για να γίνουν οι άλλοι καλύτεροι,αλλά το δράμα της απώλειας της εξουσίας, που ντε και καλά ,πρέπει να γίνει και δικό μας δράμα.Η συμπεριφορά τους θυμίζει ένα κακό καθεστώς,που ενώ διέσυρε την Ελλάδα,για χρόνια πολλά, όταν ήρθε η ώρα να αποχωρήσει επειδή το αποφάσισαν οι Πολίτες,δεν λέει να το κάνει,επειδή πιστεύει ακόμη πως η χώρα, αποτέλεσε δικό τους τσιφλίκι από παλιά.Απειλεί καθημερινά και εκβιάζει τους πολίτες,πως επειδή οι επιστρατευμένες δημοσκοπήσεις τους,τους δίνουν ποσοστά.....δημοψηφίσματος,πιστεύουν πως μπορούν να επανακάμψουν στο έργο της ισοπέδωσης της χώρας.Υποτιμούν, ως συνήθως ,καθημερινά τους πολίτες θεωρώντας τους ηλίθιους και πως διαθέτουν μνήμη χρυσόψαρου πιστεύοντας ,πως θα τους ξανά επιλέξουν. Δείχνουν πως δεν θέλουν να θυμούνται την καταστροφή που προξένησαν οι ίδιοι και άντε καλά αυτοί,θεωρούν πως θα πάψουν να το θυμούνται οι πολίτες.Η αλήθεια είναι πως η αισιοδοξία ποτέ δεν έβλαψε.Υπάρχουν όμως και φορείς,που λειτουργούν σε έναν παράλληλο δρόμο της απαξίωσης της χώρας όπως ήταν οι οι παλαιότερες αποφάσεις του ΚΑΣ (Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο) που με τις περίεργες αποφάσεις του,προσπαθούσε να φρενάρει, τις πρωτοβουλίες της Ελληνικής Κυβέρνησης,να αναδείξει την χώρα σε σημαντικό προορισμό διεθνών παραγωγών του Κινηματογράφου και της Τηλεόρασης.Το όχι ,τότε,του ΚΑΣ ,επί της ουσίας,παρά την αληθοφάνεια των επιχειρημάτων του, να μή παραχωρηθεί ο Αρχαιολογικός χώρος του Σούνιο,στο BBC,για τα γυρίσματα της τηλεοπτικής σειράς , “The little drummer girl”,που σκηνοθετούσε ο γνωστός Παρκ Τσάν Γούκ,δεν θα δημιουργούσε έντονους προβληματισμούς,εάν προηγούμενα δεν είχαν παραχωρήσει τον χώρο σε παραγωγές μόδας ,στους κο Βασίλειο Κωστέτσο και την κα Μαρέβα Γκαμπρόβσκι,άλλοι χώροι Αρχαιολογικού ενδιαφέροντος. Το γεγονός που δημιούργησε τότε, συνειρμούς σκοπιμότητας,ήταν το timing της απορριπτικής απόφασης του ΚΑΣ,που έγινε μόλις 24ώρες μετά την παρουσίαση του Υπουργού Ψηφιακής Πολιτικής κου Νίκου Παππά και του κου Λευτέρη Κέρτσου,για fast track νομοθεσία,που θα επέτρεπε ,την παραγωγή ξένων Κινηματογραφικών Ταινιών στην Ελλάδα.Εάν μάλιστα θυμηθούμε πως σε παλαιότερο ταξείδι του πρωθυπουργού στην Ουάσιγκτον ,είχε επισκεφθεί ο κος Τσίπρας με τους κους Παππά-Κέρτσο,μεγάλα Studios των ΗΠΑ,κύρια για να μετατραπεί η Ελλάδα,σε μεγάλο κινηματογραφικό πλατό του Πλανήτη,μπορούμε να αντιληφθούμε το διακύβευμα,εξαιτίας ,τότε,μιας τόσο βιαστικής και αψυχολόγητης απόφασης,από το ΚΑΣ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου