Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2019

Οι ιδέες,χρειάζονται ένα εντυπωσιακό περιτύλιγμα,όπως το οποιοδήποτε προϊόν ,για να πουληθούν.




Δεν είναι λίγες οι φορές,που έχουμε σταθεί σε μια διαπίστωση: πως η συσκευασία σε ένα προϊόν που διαλέξαμε από τα ράφια του Super Market,ήταν εκείνη που αρχικά μας ώθησε,για να το αγοράσουμε.Το εάν η ποσότητα του ήταν λίγη,σε σχέση με το εντυπωσιακά μεγάλο κουτί του ,είναι μια διαπίστωση που γίνεται εκ των υστέρων και αφού έχουμε ήδη αγοράσει το προϊόν.Ως τρίτη σκέψη συνήθως περνά από το μυαλό,κάτι που φροντίζουν οι ανταγωνίστριες εταιρείες να το κάνουν και αφορά την ποιότητα του περιεχομένου.Εάν είναι δηλαδή καλό και ωφέλιμο για την υγεία μας.Παράδειγμα:οι τομάτες θερμοκηπίου που αγοράζουμε,τις βλέπουμε όλες ίδιες και απαράλλαχτες,μα κυρίως αψεγάδιαστες,σε μια συσκευασία,όντως ελκυστική.Μπορεί δίπλα τους να υπάρχουν άλλες, κακομούτσουνες στο σχήμα με αλλοπρόσαλλο μέγεθος και με καλύτερη τιμή ,που μένουν ωστόσο,έξω από την προτίμησή μας. Γιατί; " Επειδή το "μάτι" πουλάει" όπως μου είπε ένας παραγωγός σε μια λαϊκή,που έτυχε να τον ρωτήσω.Ψάχνοντας λοιπόν και ρωτώντας ,από ΄δω κι από ΄κει,για το καλύτερο ,μα κυρίως πιο υγιεινό,διαπίστωσα από τα λεγόμενα ,σχετικών με την παραγωγική διαδικασία,πως δεν είναι καθόλου απλά τα πράγματα.Υπάρχει λέει ένα υγρό,που το χρησιμοποιούν οι παραγωγοί τομάτας,που εάν το ρίξεις από βραδύς,επάνω σε μια άγουρη τομάτα ,μία σταγόνα,την επομένη ημέρα το πρωί,μεταβάλλεται αυτή ,σε μια λαχταριστή,έτοιμη να την φας, ίδια στο μέγεθος η μία με την άλλη, ανεξάρτητα εάν από την μυρωδιά της και μόνο,θυμίζει χόρτο της σειράς.Στην σημερινή λοιπόν "πανδαισία χρωμάτων" φρούτων και λαχανικών.απουσιάζει η χαρακτηριστική φυσική μυρωδιά, αρκεί να την ξέρεις.Γιατί; Επειδή μάθαμε να αγοράζουμε ένα προϊόν ,αποκλειστικά με γνώμονα την "εμφάνισή" του.Μόνο οι κάπως "ψαγμένοι" με το θέμα ,αναζητούν τις κακομούτσουνες κι ας είναι ψεγαδιασμένες, αν και κάποιοι από τους παραγωγούς προσπαθούν να εκμεταλλευτούν αυτήν την τάση,πουλώντας την σαβούρα που έχουν.Τους προδίδει όμως η χαρακτηριστική μυρωδιά,που απουσιάζει και τους βάζει στην θέση τους.Αν σκεφτούμε όμως πως η απουσία φυτοφαρμάκων, σαν σημαντικός αρνητικός παράγοντας που συμβάλλει καθοριστικά στην όχι επιθυμητή εμφάνιση ,αλλά στην καλή ποιότητα διατροφής,ενός οπωροκηπευτικού προϊόντος, τότε ΤΟ ΠΡΟΤΙΜΟΎΜΕ,έναντι όποιου άλλου. Αυτό το στοιχείο είναι εκείνο που κάνει,τους περισσότερους από τους "ψαγμένους",να προσπαθούν μόνοι τους,να παράγουν προϊόντα,που όλη η παραγωγική διαδικασία, περνάει κάτω από τα δικά τους χέρια,όσο κι αν η αλυσίδα που δημιουργεί ,η τεχνική διαδικασία παραγωγής,τους προβληματίζει με τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν.
Κάπως έτσι ,συμβαίνει και με τις ιδέες.Χρειάζονται ένα "αμπαλάζ ",για να πλασαριστούν.Όπου οι ειδικοί στο είδος, δεν νοιάζονται και τόσο με το περιεχόμενό τους,εάν είναι αμφιλεγόμενο.Τους αρκεί να μαζεύουν "πολλούς" που έλκονται από την συσκευασία, επειδή τις πωλούν ευκολότερα. Ποιος είπε λοιπόν,πως η ζωή όπως έχει διαμορφωθεί σήμερα, δεν χρειάζεται ψάξιμο.Δεν είμαστε της γνώμης,πως οι ιδέες ,πρέπει να ρίχνονται κάτω χύμα.για να γίνονται προσιτές και εύκολα προσβάσιμες από όλους.Είναι λάθος να πιστεύουν κάποιοι,κάτι τέτοιο, αφού και έτσι να γινόταν,ο ΚΑΘΈΝΑΣ διαλέγει ΑΥΤΌ που του "πηγαίνει" περισσότερο. Διαφωνούμε ριζικά όμως με εκείνους,που εξακολουθούν να πωλούν,τις ιδέες τους,ΧΩΡΊΣ να νοιάζονται για το περιεχόμενό τους. Όχι ,γιατί ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΜΈΝΟΣ,τις διαλέγει,ο διπλανός σου,αλλά γιατί δεν προσφέρουν ,ΤΊΠΟΤΑ θετικό ,για εμάς και τους άλλους. Μόνο γι΄αυτό.
Έχουν κατηγορηθεί μεγάλες εταιρείες ,πως πωλούν "ελκυστικά" προϊόντα ,μόνο και μόνο ,με την εμφάνισή τους.Μέσα σε ένα εντυπωσιακό κουτί μεγάλων διαστάσεων,υπάρχει το περιεχόμενό του, που σε σχέση με το μέγεθος που πωλούν, είναι ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΆ ,μικρό.
Έχουν βγει κάποιες ανακοινώσεις ,αίφνης από την Ε.Ε, που ενημερώνουν τους πολίτες,για ηθική προστασία, απέναντι σε ένα φαινόμενο που πάσχει ουσιωδώς. Εσύ είσαι που το λες, αποτελούν κενό γράμμα, επειδή ΚΑΝΕΊΣ σχεδόν,δεν τις διαβάζει.
Όταν όμως θα έλθει,εκείνη η κακιά στιγμή,που θα χτυπήσουμε την πόρτα του γιατρού και πληροφορηθούμε, πως το κακό που μας βρήκε ,οφείλεται σε ΕΜΆΣ τους ίδιους ,τότε θα φταίει το κράτος ,που δεν αναπαρήγαγε τις ανακοινώσεις της Ε.Ε και δεν τις έκανε "κάδρο" δίπλα στην πόρτα μας για να τις ,βλέπουμε, νυχθημερόν. Προσωπική ευθύνη ΟΥΔΕΜΊΑ.
Διαβάζουμε όλοι ,τα όσα γράφονται για την MONSANTO,σχεδόν καθημερινά. για το μεταλλαγμένο καλαμπόκι και άλλα πολλά.Είναι ο οικονομικός κολοσσός εκείνος,που θέλει να διαχειριστεί ,σχεδόν μονοπωλιακά, την τροφική αλυσίδα,στον πλανήτη. Επιβάλλει όχι μόνο τις απόψεις της,αλλά χτυπά διαρκώς πόρτες ,όσων αντιστέκονται στην εξάπλωσή της,επειδή αυτά που πρεσβεύει για την τροφική αλυσίδα, είναι βιαστικά, & ανατρέπουν την έως σήμερα παραγωγική διαδικασία.Ένα πάντρεμα χημείας και φύσης , που δεν είναι παραδεκτό,ότι είναι και ωφέλιμο.Προβληματίζει όλους μας το γεγονός,πως η εταιρεία αυτή,δηλώνει,πως για να σωθεί ο πλανήτης,είναι θέμα αύξησης της ποσοτικής διαδικασίας ,υπό τη δική της μονοπωλιακή παραγωγή και ΜΌΝΟ.Πόσο θεμιτό όμως είναι αυτό,όταν με ελαφριά την καρδία,βάζεις πάνω από τον υγιεινό τρόπο ζωής την ποσότητα,που δεν γνωρίζεις εάν με αυτόν τον τρόπο,υποθηκεύεται η ζωή, ΌΛΩΝ;
Ποιος είπε λοιπόν,πως οι ιδέες,κυρίως αυτές,δεν χρειάζονται χρήμα για να διαδοθούν και συσκευασία για να έλκουν . Στο χέρι μας είναι για να εξαπλωθούν. Είναι ένα άλλο θέμα ,που αφορά τον καθέναν μας ξεχωριστά,το πόσο ωφέλιμο είναι το προϊόν για ΌΛΟΥΣ.



Απαλλαγμένο από ιούς. www.avast.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου